ادعای ضرر و زیان
با سلام و احترام
بنده در تاریخ 26 تیرماه 99 اقدام به خرید یک یخچال از یک فروشگاه اینترنتی معتبر و دارای نماد اعتماد الکترونیک واقع در شهر مشهد نمودم و تمام مبلغ کالا که 18 میلیون و 900 هزار تومان بود پرداخت کردم و طبق شرایط فروش اعلام شده در سایت فروشگاه قرار بود که کالا حداکثر 5 روزه به دستم برسد. تا به امروز 19 شهریور 99 یخچالی به دستم نرسیده است. طی پیگیری ها و تماس هایی که بنده با مدیر فروشگاه داشتم، بهانه های مختلفی آورده شده که ابتدا بهانه تعطیلی کارخانه به دلیل کرونا بود و هم اکنون می گوید که با کارخانه تولید یخچال به مشکل برخورده است و پول مارا به حساب کارخانه واریز کرده اما کارخانه کالایی به این فروشگاه نداده است.
طی آخرین تماس توسط مدیر فروشگاه، قرار شد که مبلغ کالا را به بنده عودت دهند و کالایی تحویل بنده نمی شود.
با توجه به این که طی این دوماهه گذشته مبلغ یخچال فوق در حدود 10 میلیون افزایش پیدا کرده و بنده منتظر تحویل گرفتن از این فروشگاه بودم، آیا امکان شکایت جهت دریافت ضرر و زیان این مدت وجود دارد؟ بنده ساکن تهران هستم چگونه باید پیگیری کنم؟
بنده در تاریخ 26 تیرماه 99 اقدام به خرید یک یخچال از یک فروشگاه اینترنتی معتبر و دارای نماد اعتماد الکترونیک واقع در شهر مشهد نمودم و تمام مبلغ کالا که 18 میلیون و 900 هزار تومان بود پرداخت کردم و طبق شرایط فروش اعلام شده در سایت فروشگاه قرار بود که کالا حداکثر 5 روزه به دستم برسد. تا به امروز 19 شهریور 99 یخچالی به دستم نرسیده است. طی پیگیری ها و تماس هایی که بنده با مدیر فروشگاه داشتم، بهانه های مختلفی آورده شده که ابتدا بهانه تعطیلی کارخانه به دلیل کرونا بود و هم اکنون می گوید که با کارخانه تولید یخچال به مشکل برخورده است و پول مارا به حساب کارخانه واریز کرده اما کارخانه کالایی به این فروشگاه نداده است.
طی آخرین تماس توسط مدیر فروشگاه، قرار شد که مبلغ کالا را به بنده عودت دهند و کالایی تحویل بنده نمی شود.
با توجه به این که طی این دوماهه گذشته مبلغ یخچال فوق در حدود 10 میلیون افزایش پیدا کرده و بنده منتظر تحویل گرفتن از این فروشگاه بودم، آیا امکان شکایت جهت دریافت ضرر و زیان این مدت وجود دارد؟ بنده ساکن تهران هستم چگونه باید پیگیری کنم؟
وضعیت:
باز
(پاسخ رایگان)
مهارت:
مباحث متفرقه
2 پاسخ
2,703 بازدید
تاریخ ثبت:
۱۳۹۹/۰۶/۱۹ ۱۶:۴۳